سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شما را به دوری از هوس سفارش می کنم که هوس به کوری فرا می خواند و آن گمراهی آخرت و دنیاست [امام علی علیه السلام]
فلسفه انتظار و ظهور امام عصر
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» طراحی جنگندههای فوق پیشرفته جدید توسط متخصصان کشور با فقط70 میلی

طراحی جنگنده‌های فوق پیشرفته جدید توسط متخصصان کشور با فقط70 میلیارد تومان خرجمدیرعامل سازمان صنایع هوایی نیرو‌های مسلح با اشاره به تولید جت آموزشی «یاسین» گفت: هم‌اکنون در حال رفع سایر نیاز‌های جنگنده‌ها و طراحی جنگنده‌های جدید و سایر هواپیما‌هایی هستیم که نیروی هوایی به آن نیاز دارند.


3 یا 4 اسکادران از جت یاسین را نیاز داریم/ ساخت یاسین 70 میلیاردتومان هزینه داشتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «عبدالکریم بنی‌طرفی» مدیر عامل سازمان صنایع هوایی نیرو‌های مسلح صبح امروز در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی «سلام صبح بخیر» درباره ساخت جت آموزشی یاسین، اظهار داشت: در زمینه هواپیما‌های ملخی آموزشی خودکفا هستیم و طی سال‌های گذشته این نوع هواپیما ساخته شده است.

وی همچنین با اشاره به پرواز جت آموزشی یاسین و تعداد مورد نیاز آن برای آموزش خلبانی، افزود: نیروی هوایی در حال بررسی نیازمندی خود درباره جت یاسین است، اما معمولاً سه یا چهار اسکادران نیاز داریم که هر اسکادران شامل 16 فروند است.

بنی طرفی عنوان کرد: این هواپیما هم‌اکنون فقط کارکرد آموزشی دارد، اما در آینده با تکمیل آن می‌تواند مجهز به بمب و موشک و بعنوان یک هواپیمای پشتیبانی نزدیک استفاده شود.

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی نیرو‌های مسلح تصریح کرد: یکی از مشکلات ما تهیه موتور این هواپیما بود و خیلی تلاش کردیم تا موتور را از یک کشور خارجی تهیه کنیم، اما موتور را به  ما ندادند و الحمدالله موتور اوج [که در کشور تولید شده است] به تولید انبوه رسید و در این هواپیما مورد استفاده قرار گرفت.

وی در خصوص جمع نشدن چرخ‌های جت آموزشی یاسین پس از برخاستن از زمین، گفت: این جزو استاندارد‌های همه کشور‌هایی است که هواپیما طراحی می‌کنند؛ بنابراین در پرواز‌های اول اصلاً چرخ هواپیما را جمع نمی‌کنند و در همه دنیا و 10 کشوری که هواپیما طراحی می‌کنند، این کار انجام می‌شود.

امیر بنی طرفی در خصوص مسائل مطرح شده در خصوص رنگ جت آموزشی یاسین، خاطرنشان کرد: این نوع رنگی که روی هواپیمای یاسین قرار دارد، پرایمر یعنی رنگ اولیه نام دارد. ما بعد از هر پروازی هواپیما را با ایکس‌رِی بررسی و دانه دانه پرچ‌های روی هواپیما را ارزیابی می‌کنیم و این رنگ کمک می‌کند تا بهتر بدنه هواپیما را بررسی کنیم و یک استاندارد در همه دنیاست.

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی نیرو‌های مسلح در خصوص هزینه‌های ساخت هواپیمای جت آموزشی یاسین، گفت: در نمونه‌های اولیه معمولاً هزینه بسیار بالاست و در نمونه‌های بعدی و تولید انبوه، ارزان‌تر می‌شود. برای این هواپیما تا الان چیزی حدود 70 میلیارد تومان هزینه کرده‌ایم؛ البته خیلی تلاش کردیم که هزینه‌های آن را کاهش دهیم، اما به خاطر شرایط کشور، هزینه تأمین قطعات بالا بود.

وی با بیان اینکه حتماً به هواپیمای مافوق صوت نیاز داریم که طراحی خودمان باشد، گفت: ما هم‌اکنون در حال رفع سایر نیاز‌های جنگنده‌ها و طراحی جنگنده‌های جدید و سایر هواپیما‌هایی هستیم که نیروی هوایی به آن نیاز دارند.

امیر بنی طرفی عنوان کرد: ساخت هواپیما برابر نقشه راهی است که ما ترسیم کرده‌ایم و این نقشه راهی است که در کل صنعت دفاعی مصوب شده و همه این‌ها در راستای این نقشه راه ارائه می‌شود و این‌گونه نیست که یک سلیقه یا کار فی‌البداهه‌ای انجام شده باشد، بلکه این کار ادامه خواهد داشت.

جوان فوتبالیست یک پیام جهانی و الهی را از روی سینه‌اش ارسال کرد

جوان فوتبالیست یک پیام جهانی و الهی را از روی سینه‌اش ارسال کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران شامگاه پنجشنبه در جمع پاسداران کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: این کلام که اطاعت از رهبری تنها راه نجات کشور است، حقیقت بوده و این کلام الهی و واقعیت است و شعار نیست.

سرلشکر سلامی گفت: من این جوان فوتبالیست را ستایش می کنم که این شجاعت را داشت یک پیام الهی و جهانی را از روی سینه اش ارسال کرد که اطلاعت از رهبری تنها راه نجات کشور است.

سلامی گفت: عالمان بزرگ، راسخان دین و اولیاء بزرگ الهی، سفینه های نجاتند و تا وقتی از این نعمت بهره مندیم، به این مملکت هیچ آسیبی نمی رسد.

وی گفت: ‌نعمت رهبری برای دشمن یک حسرت و آه است و آمریکا می‌گوید بزرگ ترین ضعف ما، نداشتن یک رهبر روحانی است. می گوید ما قدرت داریم، اما رهبر و تدییر نداریم و ما به واسطه نداشتن رهبر شکست می خوریم.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: اسلام عنصر دیگری است که به ما روح می دهد، هدف و قدرت می دهد، وقتی ما مرگ در راه خدا را آغاز زندگی بدانیم، در هیچ صحنه ای عقب نمی نشینیم. ایمان وقتی ظهور پیدا می کند، دشمن عقب می نشیند و معنویت که رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان گوهر درونی سپاه بر آن تاکید می کند، برای همین است.

وی تاکید کرد: باید ایمانمان را قوی کنیم، با خدا مرتبط باشیم و به مردم نیز توجه کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: مردم قائده قدرت ما هستد. رهبری قائمه نظام ماست، استوانه محکم و وسیع که تمامیت نظام به آن متکی است، مردم و قائده این نظامند.

وی افزود: وقتی این قائمه و قاعده به هم مرتبط می شوند، هیچ قدرتی قادر به شکست دادن ملت نیست.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه خداوند دستان دشمنان ما را بست، مرزهای آنان را متوقف کرد، قلب‌هایشان را از تپش انداخت، اظهار کرد: آن‌ها می خواستند دل‌های ما و قدرت عکس العمل را از ما بگیرند، تا ما واکنش نشان ندهیم و بر ما غلبه کنند.

وی افزود: آنگاه خداوند راه ها را بست، دست‌هایشان را بست، ذهن‌هایشان را بست، زبان‌شان را قفل کرد و نتوانستند تعقل کنند و هرگاه چنین شد، بدانید حق با این طرف است.

سرلشکر سلامی بازخوانی ایام الله را آیینه آینده ما دانست و گفت: خداوند برای ما کافی است. عمل می کنیم، دشمن متوقف می شود، می ماند و می بینیم خداوند چگونه راه را بر دشمنان ما بسته است.

فرمانده کل سپاه گفت: دشمنانی که ما با آن‌ها درگیریم، در طول تاریخ به این قدرت و سیطره نبودند و آن‌ها بیش از نیمی از قدرت نظامی عالم را در اختیار دارند. وقتی باهم جمع می شوند، تقریبا 60 درصد کل قدرت نظامی عالم در اختیار آن‌هاست و نزدیک 50 درصد اقتصاد تمام عالم را دارند.

وی ادامه داد: وقتی با هم ائتلاف می کنند و به هم پیوند می خورند، بیش از 60 درصد سیطره سیاسی عالم در اختیار آن‌هاست و در حوزه فرهنگ و فضای مجازی نیز به ظاهر غلبه با آن‌هاست و چیزی کم ندارند، اما نمی توانند تصمیم بگیرند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ابزارها در پس ذهن های مرعوب متوقف می شود، زیرا هرچقدر دشمن بزرگ باشد، خدا می گوید، کوچک است. اگر همه این‌ها جمع شوند (رئیس جمهور آمریکا، فرانسه، انگلیس و دیگران) قادر به آفرینش پشه ای نیستند.

سرلکشر سلامی گفت: کفار نمی توانند بر شما سبقت بگیرند و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تاکید داشتند که همه استعداد ممکن را برای مواجه های بزرگ با دشمنانی که به ظاهر بزرگند به صحنه بیاوریم. البته نباید دشمن را کوچک شمرد و ما اینکار را نمی کنیم، اما خود را در مقابل دشمن کوچک نمی شماریم، چون به خداوند متصلیم.

وی گفت: قطره وقتی به دریای بی انتها می پیوندد، همان خصوصیت را پیدا می کند و لشکر اسلام تمام ناشدنی است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این جنگ که امروز همه جانبه جریان دارد، در میدان اقتصاد، عرصه فرهنگ، سیاست، عملیات روانی و جنبه های اجتماعی برای چنین جنگی این ملت آنقدر بزرگ شده است، که حتی آن را حس نمی کند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه در یک جنگ بزرگ و بی مثال در تاریخ معاصر قرار داریم، بیان کرد: در هیچ جای تاریخ نمی توانید بیابید که همه جای جهان قدرتمند علیه یک ملت بسیج شده باشند و آن ملت بایستند و پیش برود و آسیب نبیند، این فقط به برکت ایمان الهی است.

وی ابراز داشت: ما پاسداران، این حقیقت را با ایمان قلب بپذریم و با قلب‌هایمان از انقلابمان دفاع کنیم و تا وقتی ایمان داریم، به خدا تکیه می کنیم و هیچ کسی را شریک خدا در اعمالمان نمی‌دانیم و نیتی جز رضای خداوند نداریم، ما بر هر دشمن غالبیم و این را حقایق میدان می گویند. حقیقت ایمان عامل اصلی توفیقات است.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه امروز قوی تر از دشمنانمان هستیم، بیان کرد: قوی بودن تنها به داشتن قدرت نیست و کسی قوی است که قدرت اعمال قدرت را داشته باشد و نه فقط قدرت داشته باشد.

وی افزود: دشمنان ما قدرت دارند، اما توانایی بکارگیری آن را ندارند.

فرمانده کل سپاه گفت: ‌ما هم قدرت داریم، هم اراده بکارگیری و خداوند موهبت هایی که به هیچکس نداده را به ما داده است؛ این موهبت نعمتی بی نظیر و تجلی مهر خداوند بر مومنان است.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » منتظر آقا ( پنج شنبه 98/8/9 :: ساعت 2:37 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

پهپاد وحشتناک انتحاری صماد ساخت یمن
معرفی انواع راکت های قسام ساخت حماس
طراحی جنگندههای فوق پیشرفته جدید توسط متخصصان کشور با فقط70 میلی
با استراتژی جنگ ترکیبی 5 لایه عالی دشمن ملعون را شکست دادیم
مراسم بزرگداشت شهدا فرصت عالی برای تجدید بیعت با آرمانهای آن عزی
ماجرای 13 تن ایرانی آزاده که در یک روز با هم به شهادت رسیدند
زمان دفاع مقدس مردی در خانهمان نمانده بود، همه رفت بودند جبهه
نبرد تن به تن تا پای جان برای آزادی شهر خون، خرمشهر
دفاع مقدس: روایت زندگی سردار شهید \خلیل حسن بیگی\
تحلیل اسلامی: هیئتِ امام حسینِ سکولار ما نداریم !
تنها دو قدم تا رضایت امام زمان (عج) بازی جراحی روح
جدید پرسش و پاسخ از علامه کورانی در مورد مهدویت و ظهور
ظهور سفیانی در شام نزدیک است+سند جدید
[عناوین آرشیوشده]