سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مشک عطرى است نیکو . بردن آن آسان و بوى خوش آن پرورنده دماغ انسان . [نهج البلاغه]
فلسفه انتظار و ظهور امام عصر
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» 1400سال است که دست در دست ولی داریم.. جدید

1400سال است که دست در دست ولی داریم..  جدید

بیعت جوان با رهبری

قطعا تمسک به ولایت امیرالمومنین(ع) و امید به ظهور فرزندش حضرت مهدی موعود(عج) و همچنین اطاعت از ولایت فقیه بعنوان امتداد ولایت ائمه(ع) در مقطع کنونی، بزرگترین عامل وحدت ملی و پیروزی و سرافرازی ملت ایران در طول سالهای متمادی پس از انقلاب بوده است...

 

« بسم الله الرحمن الرحیم »

 

این روزها یعنی فاصله ی میان روز بزرگ عید قربان و عید غدیر، به نام دهه ی ولایت نامیده شده است.
بر اساس روایات، در این ایام، فرشته وحی حداقل هفت بار پیامبر(ص) نازل شده و به مناسبت حوادثی که در موضوع ولایت و تبیین جایگاه اهل بیت عصمت و طهارت پیش آمده،آیاتی بیان کرده است.


در این میان، انقلاب عزیز اسلامی ما، پرتوی از جایگاه رفیع ولایت را در متن خود حادث کرد و ملت عزیز و ولایتمدار ایران، ثمرات بزرگ این هدیه ی الهی را در مقاطع مختلف انقلاب، با همه ی وجود لمس کرده اند.
قطعا تمسک به ولایت امیرالمومنین(ع) و امید به ظهور فرزندش حضرت مهدی موعود(عج) و همچنین اطاعت از ولایت فقیه بعنوان امتداد ولایت ائمه(ع) در مقطع کنونی، بزرگترین عامل وحدت ملی و پیروزی و سرافرازی ملت ایران در طول سالهای متمادی پس از انقلاب بوده است و بر همین اساس،دشمنان این ملت نیز، همواره سعی کرده بازی دخترانه اند تا با سست کردن اعتقادات مردمنسبت به اصل امامت و ایجاد شبهه در مبانی دینی و اعتقادی از یکسو و همچنین ایجاد مکاتب انحرافی و فرقه های تندرو و مدعی شیعی، اعتقاد مردم به اصل ولایت را سست کرده و با ایجاد شیعه و شبهه و اغتشاش و تبلیغات و ... در موضوع ولایت فقیه نیز خدشه و آسییب وارد سازند.


در این میان بحمدلله تاکنون عنایت حضرت ولی عصر (عج) بر ملت ایران و هوشیاری و راهبری حضرت امام خامنه ای و ایمان و وحدت مردم حول محور ولایت فقیه، موجب شده است که این توطئه های بزرگ و سهمگین، به نتیجه ی مورد پسند دشمنان نرسد، اما بر اساس روایات متعدد که نعمت ولایت را از بزرگترین نعمت های الهی بر مومنین معرفی نموده است، همه ی ما در هر جایگاه و با هر میزان توانایی، وظیفه داریم تا مخصوصا در این دهه ی نورانی ، ضمن بازخوانی وظایف خود، از این نعمت الهی پاسداری کرده و در جهت نشر معارف اهل بیت(ع) و ترویج پایه های نظری و معرفتی امامت و لایت در جامعه بکوشیم و با اطاعت از فرمان ولی امر در تمام عرصه ها عملا شکرگذار این نعمت الهی باشیم.


برای درک بزرگی این نعمت، نگاهی به اوضاع آشفته و ناامن کشورهای اسلامی و همسایه و تسلط جریانهای بی رحم و منحرفی همانند داعش و ... برآنها و همچنین میزان نفوذ و اقتدار جمهوری اسلامی در دنیای اسلام و عزت و عظمت ملت ایران در نگاه قلدران جهانی، کافیست تا قدر نعمت بزرگ ولایت را بدانیم و با دل و جان، آن را پاس بداریم و در این مسیر خداوند بر اساس وعده ی خود یاور مومنان راستین و ثابت قدم خواهد بود.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » منتظر آقا ( سه شنبه 94/11/27 :: ساعت 5:31 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

پهپاد وحشتناک انتحاری صماد ساخت یمن
معرفی انواع راکت های قسام ساخت حماس
طراحی جنگندههای فوق پیشرفته جدید توسط متخصصان کشور با فقط70 میلی
با استراتژی جنگ ترکیبی 5 لایه عالی دشمن ملعون را شکست دادیم
مراسم بزرگداشت شهدا فرصت عالی برای تجدید بیعت با آرمانهای آن عزی
ماجرای 13 تن ایرانی آزاده که در یک روز با هم به شهادت رسیدند
زمان دفاع مقدس مردی در خانهمان نمانده بود، همه رفت بودند جبهه
نبرد تن به تن تا پای جان برای آزادی شهر خون، خرمشهر
دفاع مقدس: روایت زندگی سردار شهید \خلیل حسن بیگی\
تحلیل اسلامی: هیئتِ امام حسینِ سکولار ما نداریم !
تنها دو قدم تا رضایت امام زمان (عج) بازی جراحی روح
جدید پرسش و پاسخ از علامه کورانی در مورد مهدویت و ظهور
ظهور سفیانی در شام نزدیک است+سند جدید
[عناوین آرشیوشده]